آخرین اخبار

نشست با فعالین مشاغل خانگی روستایی

مشارکت بانوان در فعالیت های مختلف و توان و تجربه آنها در عرصه های گوناگون بیانگر نقش تعیین کننده آنها در زمینه های مختلف از جمله در اقتصاد و تولید است و عرصه کشاورزی نیز به عنوان یکی از مهمترین محور های توسعه منطقه نیز شاهد حضور موثر بانوان است. #دکتر_وحید_جلال_زاده نماینده مردم شریف ارومیه […]

اشتراک گذاری
06 تیر 1402
کد مطلب : 4162

مشارکت بانوان در فعالیت های مختلف و توان و تجربه آنها در عرصه های گوناگون بیانگر نقش تعیین کننده آنها در زمینه های مختلف از جمله در اقتصاد و تولید است و عرصه کشاورزی نیز به عنوان یکی از مهمترین محور های توسعه منطقه نیز شاهد حضور موثر بانوان است.

#دکتر_وحید_جلال_زاده نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی در جمع بانوان فعال در صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی خیرالنسا حاضر شد و از نزدیک در باره ایده ها،پیشنهادات ،گلایه ها و موانع کاری با ایشان صحبت کرد.

در این نشست دستگاه‌های مربوطه از جمله بسیج سازندگی و برخی از بانک ها نیز حضور داشتند و سخنان حمایت بخش آنها برای این بانوان بسیار امید بخش بود.

???? مقرر شد منابعی برای تسهیلات کم بهره در اختیار این صندوق قرار گیرد. همچنین محلی برای عرضه تولیدات نیز در شهر در اختیار ایشان قرار گیرد.

???? با پیگیری #دکتر_جلال_زاده تصویب پرداخت تسهیلات عقب مانده بسیج سازندگی توسط بانک ملی فی المجلس انجام شد.

#بانوان #کار_آفرینان #اقتصاد_مقاومتی

⬇️⬇️ گزارش تصویری ⬇️⬇️

نشست با فعالین مشاغل خانگی روستایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *