آخرین اخبار
پس از شرکت در راهپیمایی روز قدس صورت گرفت:

شرکت در نماز جمعه نوشین شهر دیدار و گفتگو با مردم

کنار گذر نوشین شهر، تفرجگاه شهید باکری، شبکه فاضلاب شهری و تصفیه خانه مربوط به آن، مسائل مطرح شده در نماز جمعه. این هفته نوشین شهر دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی پس از شرکت در راهپیمایی روز قدس در نوشین شهر، با حضور در نمازجمعه این شهر با […]

اشتراک گذاری
29 فروردین 1402
کد مطلب : 3236

کنار گذر نوشین شهر، تفرجگاه شهید باکری، شبکه فاضلاب شهری و تصفیه خانه مربوط به آن، مسائل مطرح شده در نماز جمعه. این هفته نوشین شهر

دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی پس از شرکت در راهپیمایی روز قدس در نوشین شهر، با حضور در نمازجمعه این شهر با مردم گفتگو کرد.

جلال زاده در سخنان خود به سه موضوع کنارگذر نوشین شهر، تفرجگاه شهید باکری و مبلمان شهری مربوط به آن، فاضلاب شهری و تصفیه خانه مربوطه اشاره کرد.

نماینده ارومیه با اشاره به تصویب و تخصیص اعتبار چهل میلیارد ریالی مربوط به کنار گذر نوشین شهر در سفر آقای استاندار به این شهر، تاکید کرد که پیگیری های لازم را برای تامین اعتبارات تکمیلی این طرح انجام خواهند داد تا هر چه سریعتر در دستور کار عمرانی قرار گیرد.

وی در بخش دیگر سخنان خود در مورد تفرجگاه شهید باکری گفت: به حمدلله اجرای این طرح از دو هفته قبل توسط منابع طبیعی آغاز شده و تامین اعتبار مورد نیاز برای اجرای مبلمان شهری این طرح را پیگیر خواهم بود.

نماینده مردم شریف ارومیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مهاجر پذیر بودن نوشین شهر و افزایش جمعیت آن افزود: پیگیر تکمیل مراحل پایانی ماده ٢٣ طرح فاضلاب نوشین شهر و تصفیه خانه آن از سازمان برنامه و بودجه و وزارت نیرو هستم تا هر چه سریعتر این طرح ضروری وارد مراحل بعدی شده و به اجرا نزدیک شود.

⬇️⬇️ گزارش تصویری ⬇️⬇️

حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس – نوشین شهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *