آخرین اخبار

سخنرانی در مراسم یادواره شهدای امنیت – مسجد یا زهرا (س)

این مراسم همزمان با ایام سوگواری فخر زنان عالم حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم گرامیداشت یادواره شهدای امنیت برگزار شد.
اشتراک گذاری
29 آذر 1401
کد مطلب : 1989

در این مراسم که به همت مجمع جوانان انقلابی ارومیه در مسجد یا زهرا برگزارشد، دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم شریف ارومیه و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس به سخنرانی پرداخت و ضمن اشاره به سجایا و فضائل حضرت فاطمه (س)، ایشان را الگویی به مانند مولی الموحدین حضرت علی (ع) معرفی کرد که باید الگوی تمام انسان‌های آزاده باشند.

ایشان با اشاره به فاصله ایجاد شده در برخی از خانواده ها از مکتب اهل بیت علیهم السلام به آسیب های حاصل از این موضوع اشاره و آن را عامل بسیاری از مشکلات در خانواده ها دانسته و افزود: باید با الگوبرداری از زندگی حضرت زهرا (س) و امام علی (ع) و جاری کردن فرهنگ گذشت و ایثار در کانون خانواده، به دوام و قوام خانواده ها کمک کنیم.

دکتر جلال زاده ضمن اشاره به مهمترین مطالبه رهبری که افزایش مطالعه و آگاهی در مسائل مختلف است، ضعف آگاهی را مهمترین جایگاه نفوذ دشمن دانست و گفت: جریان انقلابی باید در عمل به دستورات دینی و فرامین امامین انقلاب الگوی دیگران باشند.

ایشان با تاکید بر این موضوع که منافقین، کومله و دموکرات جنایات و فجایع تلخی را در ایران، تاریج جنگ و انقلاب اسلامی رقم زدند و نباید این اتفاقات را فراموش کنیم، افزود: جوانان را به مطالعه در این زمینه دعوت می کنم،‌لیکن عدم اطلاع از جنایات این گروهک های تروریستی موجب شده این جریانات موذی امروز بتوانند شعارهای فریبنده و دهان پرکن مانند “زن، زندگی، آزادی” سر دهند.

یادواره شهدای امنیت – مسجد یا زهرا (س)


نماینده مردم ارومیه تاکید کرد:کومله و دموکراتی که امروز شعار “زن، زندگی، آزادی” سر می دهد در دهه شصت نیروهای انقلابی را در مراسم عروسی شان، مقابل پای عروس و داماد سر می بریدند تا از روی خون آنها رد شوند.

در ادامه دکتر جلال زاده داعش را نسخه بروز شده کومله و دموکرات خواند و گفت: در دوران دفاع مقدس منافقین همواره مشغول جاسوسی برای طرف عراقی بودند. ایشان بالا بردن آگاهی و اطلاعات را عامل شکست دشمن در فتنه ها دانستند.

نماینده مردم ارومیه با اشاره به کنشگری صحیح و مطابق با سیره اهل بیت در مواجه با مسائل مختلف افزود: هر زمان دشمن به ایران اسلامی حمله ور شده به دلیل پیشرفت های انقلاب بوده است. دشمن از قدرت و پیشرفت کشور ناراحت و عصبانی است و به همین دلیل هم دست به فتنه زده تا حرکت ما را کُند کند.

ایشان با اشاره به سوء استفاده دشمن از ضعف ها و خلاء های موجود در کشور، گفت: امروز دشمن می داند حمله نظامی به ایران که قدرت بازدارندگی بالایی را داراست، غیر ممکن است به همین جهت حملات خود را به سمت اقتصاد و فرهنگ که دچار ضعف هستیم، برده است.

دکتر جلال زاده با اشاره به تمرکز دشمن بر مدارس و نوجوانان و سوء استفاده از آن ها در اغتشاشات اخیر، نسبت به برنامه ریزی جدی دشمن در این زمینه هشدار داد. ایشان ضمن قدردانی از زحمات نیروهای امنیتی و انتظامی در مدیریت و آرام کردن اغتشاشات افزود: حالا وظیفه مسئولین اقتصادی و فرهنگی کشور است که خلاء ها را پر کنند تا دشمن نتواند وارد شود.

دکتر جلال زاده با تاکید بر این نکته که هدف حمله دشمنان بنیان های اسلام و انقلاب است افزود: امروز زمان محافظه کاری و احتکار مواضع نیست و باید با شجاعت و صراحت وارد میدان شد و از انقلاب دفاع کرد، رهبر انقلاب محافظه کاری را قتلگاه انقلاب می دانند.

ایشان به حماسه پر شور حضور مردم در سیزده آبان امسال اشاره و گفت: تعداد اغتشاشگران در این مدت در مقایسه با حضور مردم بسیار اندک بود اما با این حال لازم است با تدبیر و هوشیاری جلوی فتنه ها گرفته شود.

⬇️⬇️ گزارش تصویری ⬇️⬇️

سخنرانی در مراسم یادواره شهدای امنیت – مسجد یا زهرا (س)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *