آخرین اخبار

حضور دکتر جلال زاده در شورای اداری شهرستان ارومیه

در این جلسه که با حضور نمایندگان مردم شریف ارومیه، مدیران استانی، استاندار آذربایجان غربی و فرماندار ارومیه برگزار شد. دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس به دو پروژه مهم آزاد راه ارومیه – تبریز و منطقه ویژه اقتصادی ارومیه – سرو اشاره و گزارشی از پیگیری های خود در این […]

اشتراک گذاری
28 آذر 1401
کد مطلب : 1967

در این جلسه که با حضور نمایندگان مردم شریف ارومیه، مدیران استانی، استاندار آذربایجان غربی و فرماندار ارومیه برگزار شد. دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس به دو پروژه مهم آزاد راه ارومیه – تبریز و منطقه ویژه اقتصادی ارومیه – سرو اشاره و گزارشی از پیگیری های خود در این دو پروژه ارائه نموده و خواستار اقدامات لازم در این پروژه ها شد.
سپس در ادامه به توضیحی درباره مسائل اخیر کشور پرداخته و به چالش پیشرفت و توقفی که مقام معظم رهبری در روزهای گذشته فرموده بودند، اشاره نمود و تحلیلی نسبت به قصد و هدف دشمنان از فعالیت هایشان برای ایجاد اغتشاش در کشور ارائه و بر این نکته که تمام این وقایع قرار است مانعی برای پیشرفت کشور باشد، تاکید کرد و بیم و نگرانی دشمن از پیشرفتی که برای جمهوری اسلامی رقم خواهد خورد را اصلی ترین عامل برای وقایع اخیر دانستند.

در ادامه جلسه معتمدیان گزارشی از روند توسعه و پیشرفت استان با محوریت ارومیه، فرماندار ارومیه گزارشی از روند اقدامات انجام شده و وضعیت پروژه ها و مشکلات موجود و معاون سازمان برنامه و بودجه استان نیز گزارشی از آمارها و تخصیص ها، بودجه های ملی و استانی، محرومیت زدایی و بودجه سفر استانی رئیس جمهور ارائه نمودند.

⬇️⬇️ گزارش تصویری ⬇️⬇️

حضور در شورای اداری شهرستان ارومیه

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *