آخرین اخبار

دیدار با اهالی روستاهای یووالار و بالدرلو از دهستان بکشلو چای بخش مرکزی

در این دیدار که به همراه فرماندار ارومیه، بخشدار مرکزی و مدیران ادارات بنیاد مسکن، آبفا، برق، رئیس ناحیه یک آموزش و پرورش، گاز، منابع طبیعی و محیط زیست و با حضور دهیار، اعضای شورا و اهالی محترم روستا انجام شد، ابتدا مشکلات و مطالبات اهالی روستای یووالار بررسی شد. خدمات رسانی به بخش جدید […]

اشتراک گذاری
30 آبان 1401
کد مطلب : 1671

در این دیدار که به همراه فرماندار ارومیه، بخشدار مرکزی و مدیران ادارات بنیاد مسکن، آبفا، برق، رئیس ناحیه یک آموزش و پرورش، گاز، منابع طبیعی و محیط زیست و با حضور دهیار، اعضای شورا و اهالی محترم روستا انجام شد، ابتدا مشکلات و مطالبات اهالی روستای یووالار بررسی شد.
خدمات رسانی به بخش جدید گسترش یافته روستا، ترمیم پل ورودی، جا به جایی تیر های فشار قوی، افزایش تعداد معلمین مدرسه ابتدایی روستا از جمله این مطالبات بود که با حضور دکتر وحید جلال زاده بررسی شد. مقرر گردید تا اقدامات لازم توسط مدیران دستگاه های مربوطه انجام پذیرد.

روستای بالدرلو مقصد بعدی این سفر روستایی بودکه به طرح و بررسی مطالبات و مشکلات اهالی روستا همچون خدمات رسانی به ٩٢ قطعه زمین واگذار شده به اهالی روستا که توسط بنیاد مسکن انجام شده است و فاقد زیر ساخت های خدماتی لازم می باشند، تاسیس دبیرستان دخترانه، اتمام طرح هادی روستا پرداخته شد. مقرر شد تا دستگاه های مربوطه وظایف محوله در جهت رفع موانع و مشکلات این روستا را به انجام برسانند. انجام اقدامات تعیین شده، توسط دکتر جلال زاده از دستگاه های موظف پیگیری خواهد شد.

⬇️⬇️ گزارش تصویری ⬇️⬇️

دیدار با اهالی روستای یووالار

دیدار با اهالی روستای بالدرلو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *