آخرین اخبار

بازدید از حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی

دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس شورای به دعوت مدیریت محترم حوزه علمیه خواهران، با حضور دربخش مدیریت این حوزه از نزدیک با فعالیت های آن آشنا شدند. نزدیک به هزار و سیصد نفر از علاقمندان به دروس حوزوی در حوزه علمیه خواهران مشغول به تحصیل هستند که حدود ششصد نفر […]

اشتراک گذاری
23 آبان 1401
کد مطلب : 1499

دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس شورای به دعوت مدیریت محترم حوزه علمیه خواهران، با حضور دربخش مدیریت این حوزه از نزدیک با فعالیت های آن آشنا شدند. نزدیک به هزار و سیصد نفر از علاقمندان به دروس حوزوی در حوزه علمیه خواهران مشغول به تحصیل هستند که حدود ششصد نفر از ایشان در سه شعبه حوزه علمیه ارومیه مشغول به تحصیل هستند. از جمله فعالیت های مهم و قابل تقدیر در این حوزه، فعالیت ها و خدماتی است که در همکاری با آموزش و پرورش و همچنین مساجد انجام می گیرد.
در این دیدار دکتر جلال زاده در جریان مسائل و مشکلات حوزه نیز قرار گرفتند از جمله منابع مالی ناپایدار، امکانات نامناسب تحقیق و پژوهشی برخط و امکانات ورزشی و رفاهی طلاب و…. مقرر شد تا با پیگیری های لازم از مسئولین ذیربط و برخی از دستگاه های متولی، مساعدت های لازم برای رفع این مشکلات صورت پذیرد.

⬇️⬇️ گزارش تصویری ⬇️⬇️

بازدید از حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *