آخرین اخبار

گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرگزاری اسپوتنیک روسیه

نسبت جبهه مقاومت با جمهوری اسلامی فرمان دادن و فرمانبری نیست وحید جلال زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرگزاری اسپوتنیک(بخش اول) ????صراحتا به شما عرض می‌کنم که ما اسرائیل را پایگاه نظامی آمریکا در منطقه می‌دانیم و عملیات طوفان الاقصی برای یک پایگاه نظامی در منطقه […]

اشتراک گذاری
09 آبان 1402
کد مطلب : 4867

نسبت جبهه مقاومت با جمهوری اسلامی فرمان دادن و فرمانبری نیست

وحید جلال زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرگزاری اسپوتنیک(بخش اول)

????صراحتا به شما عرض می‌کنم که ما اسرائیل را پایگاه نظامی آمریکا در منطقه می‌دانیم و عملیات طوفان الاقصی برای یک پایگاه نظامی در منطقه اتفاق افتاده است. همه ملت‌ها ارتش دارند در اسرائیل برعکس هست، ارتش اسرائیل به دنبال ملت‌سازی است.

????آمریکایی‌ها در همان روزهای اولیه عملیات طوفان الاقصی به ما پیام داند که ایران وارد منازعه نشود و ما هم نمی‌شویم، اما آمریکا این موضوع را نقض کرد.

????آمریکا امروز از پایگاه‌های خودش در منطقه تجهیزات و سلاح نظامی به اسرائیل ارسال می‌کند، بیمارستان المعمدانی در غزه توسط بمب آمریکایی مورد اصابت قرار گرفت.

????ما شریک درجه اول اسرائیل را در حمله به مردم غزه آمریکا می‌دانیم. آمریکایی‌ها از ما انتظار دارند که جبهه مقاومت ورود نکند، اصلا نسبت جبهه مقاومت با جمهوری اسلامی فرمان دادن و فرمانبری نیست.

تحویل پیام رئیس مجلس ایران به رئیس دومای روسیه

وحید جلال زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرگزاری اسپوتنیک (بخش دوم)

???? پارلمان جمهوری اسلامی از همان روزهای اولیه حادثه عملیات طوفان الاقصی اقدامات متعددی را انجام داد که یکی از آنها اعزام هیئت‌های پارلمانی در راستای دیپلماسی پارلمانی به کشورهای دوست و حامی مردم بی‌دفاع غزه بود.

????با نایب رئیس دوما، رئیس کمیسیون سیاست خارجی و رئیس کمیسیون دفاعی دوما ملاقات بسیار موثر، مفید و خوبی داشتیم. سفر ما سفر فوق العاده‌ای است و فقط برای اجماع سازی پارلمان‌های کشورهای دوست علیه رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم غزه شکل گرفته فلذا غالب بحث‌هایی که امروز با دوستانمان در دوما داشتیم، حول محور “چگونه حمایت‌های خود را از مردم غزه ادامه و گسترش بدهیم” بود.

????حامل پیامی هستیم به آقای والودین، رئیس دومای روسیه از طرف آقای دکتر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی ایران و در حال رایزنی با دوستان خود برای متوقف کردن حملات رژیم صهیونیستی به مردم غزه و رساندن کمک‌های انسان‌دوستانه هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *