آخرین اخبار

کمک ٣٠٠ میلیارد ریالی فعالین اقتصادی به مرکز درمان سرطان خیریه امید

به دلیل خرابی و فرسودگی دستگاه های پرتو درمانی و مشکلاتی که از این بابت برای بیماران بوجود آمده بود، هیئت مدیره مرکز درمان سرطان خیریه امید تصمیم به نوسازی و تجهیز این دستگاه ها گرفت، اما مشکلاتی که بار مالی خرید این دستگاه ها برای این مرکز به همراه داشت عزم جدی می طلبید […]

اشتراک گذاری
02 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 3306

به دلیل خرابی و فرسودگی دستگاه های پرتو درمانی و مشکلاتی که از این بابت برای بیماران بوجود آمده بود، هیئت مدیره مرکز درمان سرطان خیریه امید تصمیم به نوسازی و تجهیز این دستگاه ها گرفت، اما مشکلاتی که بار مالی خرید این دستگاه ها برای این مرکز به همراه داشت عزم جدی می طلبید تا این مهم هر چه زودتر به انجام برسد لذا پیگیری های بسیاری در این باره انجام شد و پس از طرح موضوع در جلسه مجمع نمایندگان استان که با حضور استاندار محترم و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در محل کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس انجام شد.

#دکتر_وحید_جلال_زاده در طی دو نشستی که جداگانه با هیات امنای موسسه خیریه امید برگزار کرد، مقرر گردید نشستی نیز در اسفند ماه سال گذشته به میزبانی استاندار محترم و با حضور فعالین اقتصادی، تجاری و بازرگانی استان برگزار شود که این امر مبارک صورت گرفت که با مساعدت و همکاری این عزیزان مبلغ ٣٠٠ میلیارد ریال از مبلغ مورد نیاز دستگاه شتابدهنده تامین شد.

???? دکتر وحید جلال‌زاده در این نشست ضمن تشریح اقداماتی که تا کنون در زمینه خرید دستگاه پرتو درمانی انجام گرفته است، اعتماد این عزیزان به خدمتگزاران مردم را سرمایه ایی عظیم و قابل ستایش دانست و از حضور پر رنگ این عزیزان در این امر خداپسندانه تشکر کرد و افزود بنده نیز با انگیزه بیشتر و با تمام توان به تلاش خود در این زمینه ادامه خواهم داد.

این مبلغ برای خرید دومین دستگاه شتابدهنده تقدیم مرکز خیریه امید شد. دستگاه دیگر نیز که مراحل سفارش و خرید آن به اتمام رسیده و در مرحله تحویل به مرکز قرار دارد.

به حول و قوه اللهی و با مشارکت های نیکوکارانه بیشتر و همت مضاعف و جهادی مسؤلین، امید است تا مراحل خرید دستگاه دوم نیز هر چه زودتر پایان یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *