آخرین اخبار

ویراست دکتر جلال زاده درباره پرونده فساد مدیریت شهری ارومیه

???? #ویراست دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم شریف ارومیه درباره پرونده فساد مدیریت شهری ارومیه در حساب ویراستی خود نوشت: ۱/ وظیفه خود می‌دانم مراتب #قدردانی_و_تشکر خودم را از شجاعت و انصاف سربازان گمنام آقا امام زمان(عج) و همچنین از صداقت و مروت مجاهدان عدالت دخیل در پرونده فساد مدیریت شهری ارومیه در دادگستری […]

اشتراک گذاری
24 دی 1402
کد مطلب : 5576

???? #ویراست
دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم شریف ارومیه درباره پرونده فساد مدیریت شهری ارومیه در حساب ویراستی خود نوشت:

۱/ وظیفه خود می‌دانم مراتب #قدردانی_و_تشکر خودم را از شجاعت و انصاف سربازان گمنام آقا امام زمان(عج) و همچنین از صداقت و مروت مجاهدان عدالت دخیل در پرونده فساد مدیریت شهری ارومیه در دادگستری استان اعلام نمایم.

۲/ همه می‌دانیم که از جمله اهداف انقلاب اسلامی مبارزه با #اشرافیت و مقابله با #فساد_سازمان_یافته است. امامین انقلاب نیز در این خصوص فرمایشات و تدابیر بسیار مهمی را دارند که مهمترین آن #فرمان_هشت_ماده_ایی مقام معظم رهبری در رابطه با مبارزه همه جانبه با مفاسد اقتصادی است.

۳/ مقام معظم رهبری در اولین بند از فرمان ۸ ماده‌ای خود برای مبارزه با فساد، از نعره های کسانی که مبارزه با فساد را به ضرر خود می‌بینند، یاد کرده اند و آنها را بد دلانی دانسته اند که با سعادت ملت ایران و کشور مخالفند و یا ساده دلانی که از القائات آنان تاثیر پذیرفته اند. بعلاوه ایشان #تسامح در مبارزه با فساد را همدستی با مفسدان دانسته و #اعتماد_عمومی به دستگاه های دولتی و قضایی را در گرو برخورد با مجرم و متخلف و قاطعیت و عدم تزلزل مسئولین امر در این راه دانسته اند.

۴/ از جمله مهمترین راه های #مبارزه_با_فساد ، کور کردن بسترهای ایجاد فساد در دستگاه ها با نظارت دقیق بر فرآیندها، روندها و دست آخر مقابله با معدود اشخاص فاسد است.

۵/ #ترک_فعل ها و #عدم_نظارت از سوی دستگاه های نظارتی از جمله راه های سو استفاده مفسدین است که متاسفانه در سالهای گذشته و در این پرونده نیز شاهد آن بودیم.

@vahidjalalzade

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *