آخرین اخبار

هنر بی واسطه ترین زبان برای ترویج فرهنگ عالم‌گیر حسینی است

نمایشگاه عکس‌های منتخب سوگواره بین‌المللی "مهر محرم" با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، نماینده مردم سمنان، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس و جمعی از نمایندگان در نمایشگاه دائمی خانه ملت افتتاح شد.
اشتراک گذاری
07 شهریور 1401
کد مطلب : 483

نمایشگاه عکس‌های منتخب سوگواره بین‌المللی “مهر محرم” با حضور وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و جمعی از نمایندگان در محل نمایشگاه دائمی خانه ملت افتتاح شد.

میثم قدس پور دبیر نمایشگاه «سوگواره مهر محرم» در تشریح روند برگزاری این نمایشگاه بیان کرد: این نمایشگاه مشتمل بر ۸ هزار اثر است که در سال ۱۴۰۰ به عنوان چهاردهمین سوگواره دریافت شد و در ۳ بخش استانی، ملی و بین المللی برگزار شده است.

قدس پور ادامه داد: آثار دریافتی در بخش استانی از استان سمنان با موضوع عزاداری تاسوعا، عاشورا و اربعین حسینی است. فراخوان پانزدهمین دوره نمایشگاه منتخب سوگواره «مهر محرم» ذیل سوگواران بین المللی ملت امام حسین(ع) منتشر شده است و بخش عکس و فیلم کوتاه به این نمایشگاه اضافه می‌شود.

وی ادامه داد: تمام علاقمندان به هنر عاشورای فرصت دارند تا تاریخ ۵ مهرماه آثار خود را برای پانزدهین دوره این نمایشگاه ارسال کنند، اختتامیه این نمایشگاه در پایان آذرماه و یا دی‌ماه در استان سمنان برگزار می‌شود، البته مراسم اختتامیه ملت امام حسین(ع)را در تهران خواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *