آخرین اخبار

نشست دو جانبه هیئت پارلمانی کشورمان و کمیسیون های دفاعی و سیاست خارجی مجلس سوریه

هیئت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به ریاست دکتر وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که به سوریه سفر کرده است، نشست دو جانبه ای را با کمیسیون های دفاعی و سیاست خارجی مجلس سوریه برگزار کرد. در این نشست #دکتر_جلال_زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی کشورمان بر ضرورت ارتقای […]

اشتراک گذاری
18 مرداد 1402
کد مطلب : 4347

هیئت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به ریاست دکتر وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که به سوریه سفر کرده است، نشست دو جانبه ای را با کمیسیون های دفاعی و سیاست خارجی مجلس سوریه برگزار کرد.

در این نشست #دکتر_جلال_زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی کشورمان بر ضرورت ارتقای همکاری‌های اقتصادی میان ایران و سوریه به سطح روابط ممتاز سیاسی دو کشور تاکید کرد.

#نماینده_ارومیه با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور کشورمان به سوریه و امضای سند‌های همکاری پانزده گانه در زمینه‌های مختلف اقتصادی تصریح کرد، در مجالس دو کشور پیگیر اجرایی کردن این توافقات هستیم.
وی افزود با همکارانم در مجلس سوریه افزون بر بررسی آخرین تحولات منطقه، درباره راهکار‌های مانع زدایی در مسیر همکاری‌های دوجانبه به ویژه در زمینه اقتصادی رایزنی کردیم.

⬇️⬇️ گزارش تصویری ⬇️⬇️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *