آخرین اخبار
جلال زاده در مسجد جامع محمد شهر:

امروزه نیازمند راه شهدا و معرفی آن به نسل جدید هستیم.

دکتر وحید جلال زاده رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با حضور در مسجد جامع محمد شهر کرج ضمن حضور بر مزار شهدای گمنام در مراسمی که به مناسبت سومین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد سخنرانی نمود. جلال زاده ضمن اشاره به جایگاه والای شهدا، شهید سلیمانی […]

اشتراک گذاری
14 دی 1401
کد مطلب : 2151

دکتر وحید جلال زاده رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با حضور در مسجد جامع محمد شهر کرج ضمن حضور بر مزار شهدای گمنام در مراسمی که به مناسبت سومین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد سخنرانی نمود.
جلال زاده ضمن اشاره به جایگاه والای شهدا، شهید سلیمانی را مظهر عزت ملت ایران معرفی و راه ایشان را کلید استقلال ملت های مظلوم منطقه دانست.
وی شهدا را مظهر اقتدار ملت ایران و مهر تایید مسیری دانست که جمهوری اسلامی آن را می پیماید و امروزه نیازمند راه شهدا و معرفی آن به نسل جدید هستیم و تاکید کرد گرامیداشت یاد شهدا نباید کمتر از اجر آنها باشد.
رییس کمسیون امنیت ملی ادعای آزادی طلبی گروهک های تجزیه طلب و منافقین را که دستشان تا مرفق به خون پیر و جوان، زن و مرد این مردم آغشته است را از تلخندهای روزگار بر شمرد.
نماینده مردم شریف ارومیه ایجاد امید در صفوف دشمن و جو یأس و نا امیدی در بین ملت را از ترفندهای جدید دشمنان انقلاب برای آسیب زدن به سرمایه های اجتماعی نظام برشمرد و گفت: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در بین مردم و ایجاد شکاف اجتماعی است.

جلال زاده خاطر نشان کرد: امام عزیز مساجد را سنگر می دانستند و همواره مردم را به فشرده کردن صفوف آن سفارش می فرمودند.

#جان_فدا #جانفدا

⬇️⬇️ گزارش تصویری ⬇️⬇️

سخنرانی در مسجد جامع محمد شهر به مناسبت سومین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *