آخرین اخبار

مراسم گرامیداشت حماسه دوم بهمن با حضور پر شور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در این مراسم که با حضور پر شور اقشار مختلف مردم برگزار شد، سردار “محمد اسماعیل کوثری” نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، “دکتر وحید جلال زاده” نماینده مردم شریف ارومیه و رئیس کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به سخنرانی پرداختند و یاد و خاطره حماسه دوم بهمن و حماسه ساز این روز […]

اشتراک گذاری
02 بهمن 1401
کد مطلب : 2396

در این مراسم که با حضور پر شور اقشار مختلف مردم برگزار شد، سردار “محمد اسماعیل کوثری” نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، “دکتر وحید جلال زاده” نماینده مردم شریف ارومیه و رئیس کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به سخنرانی پرداختند و یاد و خاطره حماسه دوم بهمن و حماسه ساز این روز بزرگ، مجاهد نستوه حاج شیخ غلامرضا حسنی را گرامی داشتند.
همچنین استاد “بیت الله جعفری” از شعرای بنام آذربایجان با اشعار خود زینت بخش این مراسم بودند.

#دو_بهمن #حماسه_دو_بهمن #شیخ_غلامرضا_حسنی #اورمیه

✅ دکتر وحید جلال زاده در حساب اینستاگرامی خود نوشت:

دو بهمن، روز پرافتخار آذربایجان در رویارویی با دستگاه طاغوت و از روزهای مهم تاریخ انقلاب ارومیه است. و مجاهد بزرگ #حسنی قهرمان (ره) خالق این حماسه ماندگار تاریخ انقلاب در #آذربایجان است. این روز به عنوان نماد هویت و شناسنامه انقلابی آذربایجان باید به جوانان و نسل جدید عرضه و شناسانده شود تا به جوانان ثابت شود که این مردم و این سرزمین مرد میدان های بزرگ است.

امسال نیز یک بار دیگر توفیق شد تا همراه با مردم فهیم و با فرهنگ شهرم ارومیه یادی کنیم از این واقعه بزرگ و دلاور مردی های خالق این واقعه #شیخ_غلامرضا_حسنی.

خدا را شاکرم که سهم کوچکی از شناساندن این واقعه بزرگ به جوانان شهرم داشتم.

⬇️⬇️ گزارش تصویری ⬇️⬇️

مراسم گرامیداشت حماسه دوم بهمن ماه-مسجد دادخواه

مراسم گرامیداشت حماسه دوم بهمن ماه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *