آخرین اخبار

سخنرانی در مسجد روستای آغچه قلعه به مناسبت ایام مبارک دهه فجر

در این مراسم که به دعوت حوزه ٢٣ بسیج امام زاده منطقه بکشلو چای در مسجد روستای آغچه قلعه برگزار شده بود دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) به نقش بی بدیل رهبری ایشان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و […]

اشتراک گذاری
21 بهمن 1401
کد مطلب : 2684

در این مراسم که به دعوت حوزه ٢٣ بسیج امام زاده منطقه بکشلو چای در مسجد روستای آغچه قلعه برگزار شده بود دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) به نقش بی بدیل رهبری ایشان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و بر شناخت جایگاه و مشی امامین انقلاب تاکید داشت.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های انقلاب اسلامی، پیشرفت های صورت گرفته در چهل و چند سال گذشته را برشمرد و هر کدام از آنها را گواه اقتدار و عزت ایران دانست و افزود: انقلاب اسلامی در خارج از مرزهای ایران شناخته شده تر از داخل ایران است.

در این نشست تعدادی از فرماندهان پایگاه های بسیج، دهیاران و اعضا شوراهای روستاهای این دهستان و حوزه مقاومت بسیج حضور داشتند.
در ادامه برخی از مشکلات منطقه، توسط دهیاران محترم مطرح شد که مقرر شد جلسه تفضیلی این نشست در دفتر ارتباطات مردمی دکتر جلال زاده و با حضور مسئولین مربوطه تشکیل و نسبت به بررسی و رفع مشکلات مطرح شده اقدام شود. در انتها نیز سوالاتی توسط حاضرین مطرح شد که دکتر جلال زاده به آنها پاسخ داد .


#جلال_زاده #اورمیه #برای_ایران #ایران_قوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *