آخرین اخبار
در پی مراجعات و تماس های مکرر و پر تعداد اهالی شهرک فرهنگیان خیابان شیخ تپه:

رسیدگی به مشکلات شهرک فرهنگیان

در این نشست که پس از بازدید #دکتر_وحید_جلال_زاده از شهرک فرهنگیان و در مسجد سیدالشهدا(ع) گلباد صورت گرفت، مشکلات و مطالبات اهالی شریف این شهرک مورد بحث و بررسی قرار گرفت. ▫️نبود شبکه آب شرب شهری همچنین شبکه فاضلاب و عدم ارائه خدمات شهری از مهمترین مشکلات این شهرک می باشد. این منطقه در سال […]

اشتراک گذاری
07 خرداد 1402
کد مطلب : 3689

در این نشست که پس از بازدید #دکتر_وحید_جلال_زاده از شهرک فرهنگیان و در مسجد سیدالشهدا(ع) گلباد صورت گرفت، مشکلات و مطالبات اهالی شریف این شهرک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

▫️نبود شبکه آب شرب شهری همچنین شبکه فاضلاب و عدم ارائه خدمات شهری از مهمترین مشکلات این شهرک می باشد.

این منطقه در سال ٩١ و در زمان استانداری دکتر وحید جلال زاده به منطقه شهری اضافه شد اما به علت عدم تکمیل زیر ساخت های لازم در سال های گذشته، شرایط زندگی برای ساکنین سخت شده و اقبالی برای ادامه روند ساخت و ساز در منطقه وجود ندارد.

مقرر شد تا تعاونی فرهنگیان زمین هایی را که طبق قانون برای اجرای خدمات شهری نیاز است را به شهرداری واگذار نماید تا شهرداری نیز بتواند اقدامات لازم را برای خدمت رسانی به این شهرک انجام دهد.

همچنین مقرر شد تا شرکت آبفا برآورد و نقشه لوله کشی را به تعاونی فرهنگیان ارائه دهد تا پس از تصویب تعاونی، لوله کشی نیز اجرا شود. طبق قانون ،هزینه اجرای شبکه بر عهده تعاونی هاست.

???? همچنین با تکمیل مخزن آب شرب و لوله گذاری آن که با پیشرفت ٩٠ درصدی نیز روبه روست، مشکل افت فشار آب این منطقه نیز به فضل الهی تا پایان تابستان مرتفع خواهد شد.

????دو خیابان اصلی این شهرک نیز در حال آسفالت است که رضایت اهالی منطقه را به دنبال داشته است.

دکتر وحید جلال زاده پیگیر اجرای تصمیمات اتخاذ شده از دستگاه های مربوطه خواهد بود تا هر چه سریعتر مشکلات اهالی شریف این شهرک مرتفع گردد. در این بازدید مسؤلین ادارات آموزش و پرورش، آبفا و شهردار منطقه یک حضور داشتند.

⬇️⬇️ گزارش تصویری ⬇️⬇️

رسیدگی به مشکلات شهرک فرهنگیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *