آخرین اخبار

رئیس جمهور سوئیس حامل پیام آمریکا برای ملاقات دو جانبه با ایران بود

وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با حضور در برنامه صف اول شبکه خبر به ذکر جزئیاتی از سفر اخیر رئیس جمهور به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل پرداخت و گفت: از ابتدای صحبت های حجت الاسلام رئیسی در مجمع عمومی سازمان ملل تا پایان آن هیچ نمایندگی از پشت […]

اشتراک گذاری
03 مهر 1401
منبع : رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در برنامه صف اول شبکه خبر
کد مطلب : 681

وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با حضور در برنامه صف اول شبکه خبر به ذکر جزئیاتی از سفر اخیر رئیس جمهور به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل پرداخت و گفت: از ابتدای صحبت های حجت الاسلام رئیسی در مجمع عمومی سازمان ملل تا پایان آن هیچ نمایندگی از پشت میز خود بلند نشد و فقط رژیم صهیونیستی که با ایران دشمنی دارد سالن را ترک کرد.

جلال زاده که در این سفر حجت‌الاسلام رئیسی را همراهی می‌کرد، درباره دیدار روسای جمهور ایران و فرانسه اظهار داشت: آقای مکرون رئیس جمهور فرانسه در دیدار با حجت‌الاسلام رئیسی خیلی علاقه مند به مذاکره هسته ای بود و (از طرف آمریکا) حامل یکی دو پیام بود اما رئیس جمهور در دیدار با آقای مکرون تاکید کردند که یک بار خسارت دیدن از برجام کافی است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه گفت: آقای مکرون مباحث حقوق بشری ایران را مطرح کردند و رئیس جمهور کشورمان نیز در مقابل موضوع جلیقه زردها را مطرح کرد.

جلال زاده همچنین درباره ملاقاتی که میان روسای جمهور ایران و سوئیس انجام گرفت نیز اظهار داشت: رئیس جمهور سوئیس حامل پیام آمریکا برای ملاقات دو جانبه با ایران بود اما حجت‌الاسلام رئیسی در پاسخ گفتند که آیا ما از ملاقات های دوجانبه قبلی سودی بردیم ؟

رئیس کمیسیون امنیت ملی در تکمیل اظهارات خود افزود: آمریکایی ها مذاکره را برای مذاکره می‌خواهند و این درحالی است که اشخاص حقیقی و حقوقی جمهوری اسلامی مکرر درحال تحریم شدن هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *