آخرین اخبار

دیدار با مدیران دفاتر تسهیلگری و توسعه محلی

دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم شریف ارومیه و رئیس کمسیون کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با مدیران دفاتر تسهیلگری و توسعه محلی دیدار کرد.
اشتراک گذاری
20 آبان 1401
کد مطلب : 1462

از جمله اقدامات مفید و موثر در راستای توانمند سازی و افزایش مهارت های اجتماعی و مقابله با آسیب های رفتاری و اجتماعی، ایجاد دفاتر تسهیلگری و توسعه محلی است که عموما در محلات حاشیه نشین و کم برخوردار مشغول به فعالیت هستند.
در جلسه ای که دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس شورای با تعدادی از مدیران این دفاتر داشتند، مشکلات و دغدغه های مدیران این دفاتر را مورد بررسی قرار دادند. مهمترین مشکل پیش روی فعالیت این دفاتر، طرح جدید وزارت کشور است که متاسفانه اجرای این طرح عملا باعث غیر فعال شدن این دفاتر و بی تاثیر شدن فعالیت های آنها خواهد شد.
در این نشست، طی تماسی که دکتر جلال زاده با رئیس سازمان اجتماعی و معاون وزیر کشور داشتند در مورد این طرح و اشکالات آن گفتگو کردند و نگرانی های فعالین دفاتر تسهیل گری را به ایشان منتقل کردند. مقرر شد تا دکتر جلال زاده نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با توجه به عدم رضایتی که هم در سازمان اجتماعی وزارت کشور و هم در متولیان دفاتر تسهیلگری و توسعه محلی از اجرای این طرح وجود دارد، پیگیر اصلاحات لازم از طریق سازوکارهای قانون گذاری و پیگیری انجام اصلاحات لازم از مسئولین مربوطه کشوری باشند.

دیدار با مدیران دفاتر تسهیلگری و توسعه محلی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *