آخرین اخبار

دیدار با اعضا هیئت والیبال ارومیه

بر کسی پوشیده نیست که ارومیه پایتخت والیبال آسیاست و مربیان به نامی را به کشور و تیم ملی والیبال تقدیم کرده است همچنین بازیکنان قدر و صاحب سبکی را داراست که هم اکنون نیز در تیم ملی و در رده های سنی مختلف حضور دارند والیبال و ظرفیت خدادای که با زحمات مربیان و […]

اشتراک گذاری
26 بهمن 1401
کد مطلب : 2723

بر کسی پوشیده نیست که ارومیه پایتخت والیبال آسیاست و مربیان به نامی را به کشور و تیم ملی والیبال تقدیم کرده است همچنین بازیکنان قدر و صاحب سبکی را داراست که هم اکنون نیز در تیم ملی و در رده های سنی مختلف حضور دارند والیبال و ظرفیت خدادای که با زحمات مربیان و پیشکسوتان این رشته در ارومیه پرورش پیدا کرده سرمایه اجتماعی و فرهنگی است که باید آن را حفظ کرد و پرورش داد.

در همین راستا و در ادامه دیدارهای دکتر جلال زاده نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس با هیئت های ورزشی و قهرمانان ورزشکار، نشست اینبار با اعضا هیئت والیبال ارومیه برگزار شد.

در این نشست که اعضا کمیته های مختلف استعداد یابی، بانوان، مسابقات، آکادمی والیبال شهرستان ارومیه، پیشکسوتان، باشگاه ها و… حضور داشتند بررسی و تبادل نظر در باره اقدامات انجام گرفته و مشکلات موجود صورت گرفت و گزارشاتی از عملکرد کمیته ها ارائه شد و دکتر جلال زاده نیز نکاتی را مطرح کردند. همچنین مقرر شد تا این نشست ها در راستای رفع مشکلات و ارتقا جایگاه والیبال در ارومیه در آینده استمرار یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *