آخرین اخبار
با مردم برای مردم

دیدار با اهالی شریف روستاهای الیاس آباد، بوراشان و سنگر میرعبدالله

در ادامه بازدید های دکتر وحید جلال زاده از مناطق روستایی، نماینده مردم شریف ارومیه این بار با اهالی شریف روستاهای الیاس آباد، بوراشان و سنگر میر عبدالله به گفتگو نشست. به عنوان یکی از مهم ترین مطالبات اهالی محترم می توان به رسیدگی و چاره اندیشی برای رفع ترافیک ایجاد شده بوسیله مراجعه کنندگان […]

اشتراک گذاری
28 دی 1401
کد مطلب : 2294

در ادامه بازدید های دکتر وحید جلال زاده از مناطق روستایی، نماینده مردم شریف ارومیه این بار با اهالی شریف روستاهای الیاس آباد، بوراشان و سنگر میر عبدالله به گفتگو نشست.

به عنوان یکی از مهم ترین مطالبات اهالی محترم می توان به رسیدگی و چاره اندیشی برای رفع ترافیک ایجاد شده بوسیله مراجعه کنندگان به‌ بازداشتگاه موقت ندامتگاه ارومیه که در ابتدای جاده سنگر میر عبدالله – بوراشان و الیاس آباد اشاره نمود.

اهالی محترم به دیگر مشکلات منطقه از جمله:
اصلاح روند فعلی نهر تنبل و آلمان آباد برای نصب دریچه و تکمیل نهر تا الیاس آباد، رفع مشکلات ایجاد شده توسط پل، بازنگری در طرح هادی روستای الیاس آباد به منظور رفع مشکلات مسکن جوانان روستا، رفع مشکل زمین های مسکونی واگذار شده از طرف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستای الیاس آباد، رفع مشکلات اراضی کشاورزی اطراف روستای الیاس آباد، هدایت آب های سطحی و روان آب های شهر ارومیه (که مشکلاتی را برای روستاهای اطراف بخصوص در زمان بارندگی ایجاد می کند)، حل مشکل دانش آموزان روستای سنگر میر عبدالله‌، بازسازی مدرسه روستای بوراشان، وجود معارض زمین های روستای بوراشان و مشکل آسفالت روستای سنگر میر عبدالله اشاره و درخواست پیگیری موضوع را با نماینده خود مطرح نمودند.

مقرر شد تا مدیران دستگاه های مربوطه که در این دیدار دکتر جلال زاده را همراهی می کردند، اقدامات لازم در جهت رفع مشکلات مطرح شده را انجام. پیگیری های لازم در راستای انجام امور محوله به دستگاه ها و روند حل مشکلات از طرف دکتر جلال زاده انجام خواهد شد.

#همچنان_پیگیریم #خدمت_بی_منت #دیدارهای_روستایی

⬇️⬇️ گزارش تصویری ⬇️⬇️

دیدار با اهالی شریف روستاهای الیاس آباد، بوراشان و سنگر میر عبدالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *