آخرین اخبار

دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با مهندس محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران دیدار و گفت‌وگو کردند. #دکتر_وحید_جلال_زاده با ابراز خرسندی از این دیدار اظهار داشت: در این مدت و با توجه به روابط مناسب میان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی […]

اشتراک گذاری
16 مرداد 1402
کد مطلب : 4335

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با مهندس محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.

#دکتر_وحید_جلال_زاده با ابراز خرسندی از این دیدار اظهار داشت: در این مدت و با توجه به روابط مناسب میان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و سازمان انرژی اتمی ایران، شاهد ارایه به موقع گزارش‌های سازنده و نیز رفت و آمدهای مثمر ثمر بوده‌ایم.

#نماینده_ارومیه گفت: امروز گزارشی که از سوی اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران درباره روند پیشرفت‌های این سازمان در حوزه‌های مختلف به اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ارایه شد، بسیار امیدبخش بود.

جلال‌زاده ادامه داد: از جمله این موارد می‌توان به گفت‌وگوهای انجام شده با مسئولان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اشاره کرد که نشان‌دهنده عزت و اقتدار بوده است. در این دوره از مدیریت سازمان انرژی اتمی ایران و در روند مذاکرات هسته‌ای شاهد نقش‌آفرینی قابل توجهی بودیم و این روحیه ستودنی است.

نماینده مردم ارومیه در خانه ملت خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از اقدامات سازنده انجام شده سازمان انرژی اتمی ایران و پیشرفت‌های حاصل‌شده در موضوعات مختلف قدردانی کرده و از مسئولان تشکر می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *