آخرین اخبار

حضور دکتر جلال زاده در نماز جمعه شهر قوشچی

در ادامه حضور دکتر وحید جلال زاده در نماز های جمعه بخش های مختلف، در نماز جمعه بخش انزل، شهر قوشچی حضور و با مردم خونگرم این شهر دیدار و گفتگو نمود.
اشتراک گذاری
25 آذر 1401
کد مطلب : 1940

در ادامه حضور دکتر وحید جلال زاده در نمازهای جمعه بخش های مختلف، این هفته در نماز جمعه بخش انزل، شهر قوشچی حضور، با مردم خون گرم این شهر دیدار و گزارشی از عملکرد دو نیم ساله مجلس را در حوزه قانون گذاری و نظارتی خدمت مردم شریف شهر قوشچی ارائه نمود.
جلال زاده افزود: بخشی از جهاد تبیین به بیان واقعیات و عملکرد ها و آگاه سازی مردم از عملکرد دستگاه های اجرایی و قانون گذاری باز می گردد و همچنین استمرار در ارائه این عملکردها به مردم بسیار موثر خواهد بود.
وی در نماز جمعه شهر قوشچی به موارد مهم قانون گذاری در حوزه مسکن، اشتغال، تسهیل کسب و کار، قانون لغو تحریم ها و برخی از قوانین دیگر اشاره شد.
نماینده مردم شریف ارومیه در حوزه نظارتی مجلس به سوالات مطرح شده، استیضاح ها، تحقیق و تفحص ها اشاره و گزارش جامعی نیز در این زمینه به مردم ارائه داد.
هم چنین درباره مسائل مرتبط به بخش انزل از جمله موضوع آب (مشکل اول این بخش و روستا های اطراف)، بیمارستان و سایر مشکلات مطرح شده پاسخ های لازم و گزارشات کاملی از اقدامات انجام شده ارائه شد.
دکتر وحید جلال زاده قبل از حضور در نماز جمعه قوشچی، ضمن حضور در جمع اهالی روستای باری با اهالی روستا دیدار و گفتگو نمود.

⬇️⬇️ گزارش تصویری ⬇️⬇️

شرکت در نماز جمعه شهر قوشچی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *