آخرین اخبار

حضور در جمع نمازگزاران مسجد امام جواد (ع)

دکتر جلال زاده در ادامه با اشاره به نقشه دشمنان عنوان کرد امروز دشمن برای تضعیف جمهوری اسلامی به دنبال خالی کردن مساجد به مهمترین پایگاه مردمی جمهوری اسلامی است و اگر امروز به دنبال حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی و تقویت ایران و جمهوری اسلامی هستیم باید مساجد را پر رونق تر کرده و […]

اشتراک گذاری
23 فروردین 1402
کد مطلب : 3178

دکتر جلال زاده در ادامه با اشاره به نقشه دشمنان عنوان کرد امروز دشمن برای تضعیف جمهوری اسلامی به دنبال خالی کردن مساجد به مهمترین پایگاه مردمی جمهوری اسلامی است و اگر امروز به دنبال حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی و تقویت ایران و جمهوری اسلامی هستیم باید مساجد را پر رونق تر کرده و سرمایه گزاری بیشتری در این زمینه انجام دهیم. به حمد الله مسجد امام جواد (ع) با برنامه های متنوعی که در طول سال دارد از مسجد فعال و پر رونق است.

نماینده مردم ارومیه در ادامه به شعار امسال و سخنان مقام معظم رهبری درباره مهار تورم و رشد تولید اشاره کرد و درباره برنامه های مجلس و دولت در این زمینه توضیحانی ارائه داد و با اشاره به اهمیت مهار تورم، کنترل قیمت ها را از مهمترین وظایف مسؤلین امر عنوان کرد که باید به شدت در این زمینه اهتمام داشته باشند.

همچنین وی با اشاره به موضوع مهم اشتغال فعالیت در زمینه رونق معیشت مردم را از عوامل اصلی افزایش سرمایه اجتماعی دانست و افزود: دولت در حوزه سیاست خارجی به توفیقات خوبی دست پیدا کرده است اما همچنان در زمینه اقتصاد و معیشت مردم عقب ماندگی دارد.

دکتر جلال زاده با اشاره به وظیفه نمایندگان مردم عنوان کرد: مجلس و نمایندگان در عین اینکه از سیاست های خوب دولت حمایت می کنند اما در حسابکشی و نظارتبر عملکرد دولت و مسؤلین، وظیفه خود را انجام می دهند. استیضاح و سوال از وزرا و تذکر به آنها را حق و وظیفه خود می دانند و ما تا احقاق حقوق مردم وظیفه خود را انجام خواهیم داد.

⬇️⬇️ گزارش تصویری ⬇️⬇️

حضور در جمع نمازگزاران مسجد امام جواد (ع)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *