آخرین اخبار

حضور در جمع نمازگزاران مسجد طوبی به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

دکتر وحید جلال‌زاده نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی، به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و به دعوت امام جماعت محترم مسجد طوبی، در جمع نمازگزاران مسجد طوبی حضور یافت . دکتر جلال زاده در سخنان خود در این مسجد، ضمن گرامیداشت یاد شهید سلیمانی شخصیت ایشان را شخصیتی […]

اشتراک گذاری
17 دی 1402
کد مطلب : 5529

دکتر وحید جلال‌زاده نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی، به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و به دعوت امام جماعت محترم مسجد طوبی، در جمع نمازگزاران مسجد طوبی حضور یافت .

دکتر جلال زاده در سخنان خود در این مسجد، ضمن گرامیداشت یاد شهید سلیمانی شخصیت ایشان را شخصیتی بی نظیر دانست و گفت: علی رغم اینکه در دنیا فرماندهان نظامی دارای شخصیتی تک بعدی هستند اما ایشان شخصیت جامعی داشتند و در عین اینکه یک فرمانده عالی رتبه نظامی بودند یک استراتژیست ماهر، و سیاستمداری کارکشته بودند و هم چهره ای مردمی داشتند و جز معدود افرادی بودند که علاوه بر کشور خودمان در کشورهای همسایه نیز محبوبیت بالایی داشتند. ایشان توانست با راهبردهایی که در منطقه اتخاذ کرد نقشه های آمریکایی_صهیونیستی در منطقه را خنثی کند.

#نماینده_ارومیه افزود: شهید سلیمانی عامل وحدت ملی و مورد احترام همه مردم بودند. ایشان چهره مقاومت در منطقه را تغییر داد و آن را از حالت انفعال به جبهه فعالی علیه صهیونیست ها تغییر داد. ایشان به چهره مقاومت فلسطینی تشخّص بخشید و آن را در مقابل مدعی پنجمین ارتش دنیا به چنان باوری رساند که یکی از ثمرات آن عملیات فلسطینی طوفان الاقصی بود.


#شهید_القدس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *