آخرین اخبار

حضور در جمع نمازگزاران مسجد امام خمینی(ره) به مناسبت سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

به دعوت امام جماعت محترم مسجد امام خمینی(ره) شهرک شهریار و به مناسبت سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دکتر وحید جلال زاده میهمان نمازگزاران این مسجد بود. دکتر وحید جلال زاده ضمن عرض تسلیت حادثه گلزار شهدای کرمان که به شهادت جمعی از هموطنانمان انجامید، این اقدام ددمنشانه را حاصل ضعف و ناتوانی […]

اشتراک گذاری
15 دی 1402
کد مطلب : 5486

به دعوت امام جماعت محترم مسجد امام خمینی(ره) شهرک شهریار و به مناسبت سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دکتر وحید جلال زاده میهمان نمازگزاران این مسجد بود.

دکتر وحید جلال زاده ضمن عرض تسلیت حادثه گلزار شهدای کرمان که به شهادت جمعی از هموطنانمان انجامید، این اقدام ددمنشانه را حاصل ضعف و ناتوانی دشمنان ایران دانست و گفت: این اقدامات نشان می دهد که حاج قاسم سلیمانی همچنان زنده است و راه و مکتب او پیشرو است.

وی شهید سلیمانی را دانش آموخته مکتب امام خمینی (ره) دانست و از ایشان به عنوان فرمانده تراز انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: سردار سلیمانی با زیر پا گذاشتن نفس خود محبوب دلها شد و همه مردم را دوست داشت و این همه مردم بودند که ایشان را تشیع کردند و این تشیع حاج قاسم بود که مظهر اقتدار جمهوری اسلامی بود. سربازی که در پای این نظام جان خود را گذاشت مورد ستایش کل مردم ایران قرار گرفت. او از ایران چهره ایی جهانی که حامی و مدافع مظلومان و ستمدیدگان است، ارائه کرد.

#نماینده_ارومیه افزود: شهید سلیمانی معنویت و عقلانیت را بر ابزار ارجح می دانست و مهمتر از گرامیداشت این شهید بزرگوار، تبعیت از مکتب و راه اوست که همان تبعیت از رهبری، مبارزه با نفس و بازگشت به اهداف ابتدایی انقلاب اسلامی است.


#شهید_القدس
#جهاد_تبیین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *