آخرین اخبار
به دعوت پایگاه بسیج ثارالله

جهاد تبیین – سخنرانی دکتر جلال زاده در مسجد لطفعلی خان

دکتر وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شریف ارومیه به دعوت پایگاه ثار الله مسجد لطفعلی خان در این مسجد حضور یافت. وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این پایگاه و ارج نهادن به ایثار گری ها و رشادت های رزمندگانش، استمرار و پیوستگی […]

اشتراک گذاری
19 دی 1401
کد مطلب : 2211

دکتر وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شریف ارومیه به دعوت پایگاه ثار الله مسجد لطفعلی خان در این مسجد حضور یافت.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این پایگاه و ارج نهادن به ایثار گری ها و رشادت های رزمندگانش، استمرار و پیوستگی نسلی در این جمع را از نکات مهم و مبرز این پایگاه عنوان نمود و حضور جوانان دهه هشتادی را نشان از بالندگی و پویایی این پایگاه دانست.

جلال زاده در ادامه جبهه و جنگ و فرهنگ شهادت را از جمله ظرفیت های بزرگ فرهنگی و دینی ایران اسلامی نامید و آن را چراغ راهی برای عبور از بحران ها عنوان کرد که باید بیشتر مورد توجه، تبیین و باز نشر قرار گیرد.

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وقایع فتنه ٨٨ و حماسه نهم دی، افزود: اگر شناخت خوبی نسبت به این وقایع اتفاق می افتاد صدمات کمتری را در فتنه اخیر شاهد بودیم.

دکتر جلال زاده انتشار یاس و نا امیدی و ایجاد شکاف های اجتماعی بیشتر و عمیق تر کردن آنها را از اهداف اصلی دشمن دانست و افزود: نقطه مقابل این اتفاق، ایجاد امید و اتحاد و وفاق ملی در داخل کشور است.

نماینده مردم ارومیه از دیگر اهداف دشمن برای ایجاد شکاف بیشتر در جامعه را ضربه زدن به اقتصاد و تضعیف توانمندی های ملی عنوان کرد و اظهار داشت: دولت باید با برنامه ریزی این تهدید ها را از بین برده و ظرفیت های خود را فعال تر نماید.

وی افزود: آنچه باعث حفظ و استمرار نظام جمهوری اسلامی است، حفظ سرمایه اجتماعی همراه با قدرت بازدارندگی است.

جلال زاده، جهاد تبیین را یک واجب عینی در عرصه سیاسی و دینی عنوان و تاکید کرد که این مسئله نباید فقط به مسائل امنیتی و سیاسی وقایع اخیر خلاصه شود. وی تبیین را بازگو کردن موفقیت ها و پیشرفت های جمهوری اسلامی، توانمندی های علمی جوانان ایرانی و بازگو کردن جایگاه جمهوری اسلامی در منطقه وحضور کشور در پیمان ها و ائتلاف های بین المللی دانست.

⬇️⬇️ گزارش تصویری ⬇️⬇️

سخنرانی در مسجد لطفعلی خان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *