آخرین اخبار

جلسه اضطراری برای بررسی مشکلات والیبال ارومیه

دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی پس از مشکلات پیش آمده برای تیم والیبال ارومیه مذاکراتی را با وزیر ورزش و جوانان، معاونین مربوطه و رئیس فدراسیون والیبال آغاز کرد. در ادامه پیگیری ها نیز جلسه ای با حضور رئیس فدراسیون والیبال، رئیس سازمان لیگ دبیر کل فدراسیون، معاون […]

اشتراک گذاری
02 اسفند 1401
کد مطلب : 2813

دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی پس از مشکلات پیش آمده برای تیم والیبال ارومیه مذاکراتی را با وزیر ورزش و جوانان، معاونین مربوطه و رئیس فدراسیون والیبال آغاز کرد.
در ادامه پیگیری ها نیز جلسه ای با حضور رئیس فدراسیون والیبال، رئیس سازمان لیگ دبیر کل فدراسیون، معاون فدراسیون های ورزشی و معاون امور مجلس وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

????دکتر جلال زاده در توضیح این جلسه، درصفحه اینستاگرامی خود با عنوان “جلسه اضطراری برای والیبال ارومیه” نوشت:

برای تیم والیبال ارومیه طی یک جلسه اضطراری والیبال برای ما در ارومیه، حیثیتی است.
اتفاقات ناخوشایند شهرداری و شورا در سال گذشته، تیم والیبال این شهر را نیز بی نصیب نگذاشت.
بدهی ها، ضعف مدیریت، پراکنده شدن بازیکنان و کادر فنی، همه و همه دست به دست هم داده بودند تا این تیم را از مسابقات لیگ حذف کنند.
به لطف الهی و کمک شورا و شهرداری و آقای استاندار، این اتفاق نیفتاد و تیم در لیگ باقی ماند. زحمات سرمربی، سید عباسی عزیز را نیز نباید فراموش کرد.

مشکل جدید پیش آمده برای تیم والیبال، بدعت جدید سازمان لیگ در برگزاری مسابقات حذفی چهار تیم آخر لیگ است که قطعا به ضرر تیم ارومیه خواهد بود.
از هفته گذشته که در جریان این مشکل قرار گرفتم مذاکرات خودم را با وزیر ورزش و جوانان و معاونین مربوطه ایشان و فدراسیون والیبال آغاز کردم که به جلسه مهم امروز در وزارتخانه منجر شد.

قرار شد تا جناب داورزنی رئیس فدراسیون والیبال راهی را برای برون رفت از این مشکل پیش پای ما بگذارد. ان شاالله

⬇️⬇️ گزارش تصویری ⬇️⬇️

جلسه اضطراری برای بررسی مشکلات والیبال ارومیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *