آخرین اخبار
جلال زاده در پیامی خطاب به وزیر امور خارجه کشورمان:

ارتقای دیپلماسی اقتصادی و عضویت در پیمان‌ها و اتحادیه‌های منطقه‌ای و جهانی‌ از موفقیت‌های ارزشمند وزارت امور خارجه است.

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس طی پیامی خطاب به وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ارتقای دیپلماسی اقتصادی، موفقیت در سیاست همسایگی، توجه جدی به ایرانیان خارج از کشور و عضویت در پیمان‌ها و اتحادیه‌های منطقه‌ای و جهانی‌بخشی از موفقیت‌های ارزشمند وزارت امور خارجه در دوره تصدی جنابعالی است.
اشتراک گذاری
08 شهریور 1402
کد مطلب : 4523

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، وحید جلال زاده رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی طی پیامی خطاب به آقای دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، از تلاش های ایشان در پیشبرد دیپلماسی سیاسی و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به وزیر امور خارجه به شرح زیر است؛

جناب آقای دکتر حسین امیرعبداللهیان

وزیر محترم امور خارجه

به طور یقین در یک نظام مردم سالار مبتنی بر مبانی دین و شریعت کسانی که مخلصانه و با تعهد برای رفاه و آسایش آحاد ملت تلاش میکنند شایسته تقدیر میباشند و این امر مستلزم داشتن یک نظام اداری کارآمد پویا و امیدبخش بوده که در فرآیندی متناسب با کرامت و شأن مردم فراهم می گردد.

همچنین ارتقای دیپلماسی اقتصادی، موفقیت در سیاست همسایگی توجه جدی به ایرانیان خارج از کشور و عضویت در پیمان‌ها و اتحادیه‌های منطقه‌ای و جهانی‌، بخشی از موفقیت‌های ارزشمند وزارت امور خارجه در دوره تصدی جنابعالی است که قطعا با رویکردی آگاهانه مخلصانه و مجاهدانه به دست آمده است.

اینک که به پاس تلاش مخلصانه و دلسوزانه در جهت امیدآفرینی برای مردم و پیشرفت کشور و ارتقای خدمت‌رسانی حائز بیشترین رشد در بین وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مستقل زیر نظر رئیس جمهور و به عنوان برگزیده بخش اصلی هجدهمین جشنواره شهید رجایی مفتخر گردیده‌اید شایسته میدانم از تلاش‌های مجاهدانه جناب عالی و تمامی خدمتگزاران این وزارتخانه تجلیل نموده و امیدوارم با استعانت از خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همواره در عرصه خدمت به مردم شریف ایران اسلامی سرافراز باشید./

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *