آخرین اخبار

دیدار دکتر جلال زاده با کارگزاران بیمه روستایی و جمعی از کشاورزان

در این دیدار که با حضور جمعی از کارگزاران بیمه های کشاورزی و روستایی انجام شد ایشان به طرح مشکلات و مسائل خود پرداختند. از جمله مشکلات کارگزاران بیمه روستایی عدم فرهنگ سازی برای استفاده از بیمه در بین کشاورزان و روستائیان و حتی سایر صنوف و اقشار مردم است. بیمه روستائی تنها مربوط به […]

اشتراک گذاری
22 آبان 1401
کد مطلب : 1496

در این دیدار که با حضور جمعی از کارگزاران بیمه های کشاورزی و روستایی انجام شد ایشان به طرح مشکلات و مسائل خود پرداختند. از جمله مشکلات کارگزاران بیمه روستایی عدم فرهنگ سازی برای استفاده از بیمه در بین کشاورزان و روستائیان و حتی سایر صنوف و اقشار مردم است.
بیمه روستائی تنها مربوط به حقوق بازنشستگی و از کار افتادگی است و بیمه درمانی روستائیان را در بر نمی گیرد و همین امر باعث عدم استقبال روستائیان از این طرح شده است.
مقرر شد تا با پیگیری هایی که توسط دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس شورای، از مسولان بیمه سلامت انجام می شود، برای ایجاد اقبال در استفاده از بیمه روستایی و پوشش بیشتر بیمه ایی روستائیان عزیز، کارگزارن بیمه روستایی بتوانند بیمه بازنشستگی و از کار افتادگی و بیمه خدمات درمانی روستائیان را همزمان ارائه دهند.

⬇️⬇️ گزارش تصویری ⬇️⬇️

دیدار با کارگزاران بیمه روستایی و جمعی از کشاورزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *