آخرین اخبار

دیدار با معاون وزیر امور خارجه نروژ

آندریاس موتزفلت کراویک، معاون وزیر امور خارجه نروژ، با وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و #نماینده_مردم_ارومیه دیدار و گفت‌وگو کرد. دکتر جلال زاده در ابتدای این دیدار، ضمن اشاره به تجاوز رژیم بعثی عراق در طی ۸ سال دفاع مقدس و جنایات اخیر داعش در کرمان، جمهوری […]

اشتراک گذاری
07 بهمن 1402
کد مطلب : 5660

آندریاس موتزفلت کراویک، معاون وزیر امور خارجه نروژ، با وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و #نماینده_مردم_ارومیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

دکتر جلال زاده در ابتدای این دیدار، ضمن اشاره به تجاوز رژیم بعثی عراق در طی ۸ سال دفاع مقدس و جنایات اخیر داعش در کرمان، جمهوری اسلامی ایران را قربانی تروریسم خواند و گفت: قطعا دنیای صلح زیباتر از دنیای جنگ و درگیری است و مهم این است که همه به وظایف تاریخی خود در زمان مناسب خود عمل کنیم.

وی در ادامه، از درخواست آتش‌بس توسط کشور نروژ در حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه تشکر کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران با جنگ و کشتار در هر جای دنیا مخالف است و تمامیت ارضی کشورها را به رسمیت می‌شناسد، حال آن جنگ خواه در اوکراین باشد و خواه در غزه. ما در این دوره از تاریخ، از همه کشورها خواسته‌ایم، برای توقف کشتار و تخریب بیمارستان‌ها در غزه، تلاش نمایند.

#رئیس_کمیسیون_امنیت_ملی_و_سیاست_خارجی مجلس با بیان اینکه برخی رسانه‌ها مورد اعتماد نیستند، تصریح کرد: مقامات کشورها اطلاعات خود را باید از منابع معتبر دریافت نموده و حقایق را بیابند.
لینک خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *