آخرین اخبار

حضور در جمع نمازگزاران مسجد خاتم

در ایام مبارک دهه فجر دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جمع نمازگزاران و بسیجیان مسجد خاتم خیابان حکیم نظامی حضور یافت و به مناسبت این ایام سخنانی ایراد کرد. دکتر جلال زاده در این سخنرانی، درباره انقلاب اسلامی […]

اشتراک گذاری
25 بهمن 1401
کد مطلب : 2734

در ایام مبارک دهه فجر دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جمع نمازگزاران و بسیجیان مسجد خاتم

خیابان حکیم نظامی حضور یافت و به مناسبت این ایام سخنانی ایراد کرد.
دکتر جلال زاده در این سخنرانی، درباره انقلاب اسلامی و مسیر سخت، پر دشمن و پر فراز و نشیبی که تا به امروز طی شده است، صحبت کرد.

نماینده مردم ارومیه با اشاره به توطئه های دشمن برای تضعیف و تلاش برای بر اندازی جمهوری اسلامی از ظرفیت های ایجاد شده و توانمندی کشورمان در مسیر این دشمنی ها و فشارها گفت. وی در ادامه به سوالات تعدادی از حاضرین در حوزه های مختلف در سطح ملی و منطقه ایی پاسخ داد.


در پایان مقرر شد تا جلسه ای مجزا و با حضور مسئولین دستگاه های اجرایی برای سرکشی به این محله و بررسی مشکلات آن برگزار شود تا اقدامات لازم در راستای رفع آنها انجام پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *